Замовити продукти онлайн разом набагато вигідніше

Советы и ответы

Придбання товарів в Інтернеті вигідніше, ніж у роздрібних магазинах (за винятком ліквідацій складів) це вже загальновизнаний факт. Поки що замовити продукти онлайн за оптовими цінами заважає об’єм, адже саме він визначає знижки, але знайшовся вихід.

Чому замовити продукти онлайн на кілька сімей вигідно

На жаль, у звичайному роздрібному магазині, навіть великому, вигоди від великого замовлення ніякої. Ціна товарів фіксована, в рідкісному випадку бувають знижки на покупки упаковок. Нові сервіси влаштовані інакше, розмір замовлення має значення:

  • Одиниця продажу не упаковка, а палета, причому виробник при такому відвантаженні дає знижку;
  • Обсяг визначається не одним кошиком покупця, а за сукупністю однакових товарів;
  • Асортимент не обмежений, в одному кошику будуть продукти знижок і куплені за звичайною ціною.

Механізм відносно новий, називається групова чи спільна закупівля, причому у дешевизні немає жодних чудес, халяви чи обману. Різниця вартості між палетою та упаковкою ~25%, плюс ще 20-25% між коробкою та окремим товаром. Приватні особи вже освоїли спосіб, купуючи великим оптом та роздаючи його групі спільної покупки.

Недоліки є – вузький асортимент, мале охоплення території та (природно) нерегулярність закупівель, відсутність гарантій. Компанії, що освоюють даний сегмент, гарантії надають. Поставки у них поставлені на потік, при цьому націнка може бути меншою, якщо в групі більше покупців.

«Розумні» інтернет магазини продуктів взяли логістику на себе

В онлайн-торгівлі логістика (доставка) займає почесне місце у витратах, оскільки вартість транспортної послуги приблизно дорівнює одному або двадцяти кілограмам. До речі, головна причина, чому ще звичайний роздріб не задавила електронна комерція. Групова покупка знижує витрати (означає і ціну), оскільки покупці об’єднані не лише за інтересами, а й територіальною ознакою.

Вибір класичний, доставка на будинок коштуватиме трохи більше грошей, але можна заїхати забрати покупки на склад, який розташований неподалік. Тоді ви не додасте витрат і заощадите на власній ліні. Можна сказати, що просунутий інтернет магазин продуктів, який працює за такими принципами, це дискаунтер в онлайн-торгівлі, причому якість у нього вища, бо логістичний ланцюжок коротший.

Крім економії маса плюсів:

  • Свіжіші продукти;
  • Відсутність прострочення в принципі;
  • Гарантовано не розкриті упаковки;
  • Кілька днів на отримання замовленого асортименту.

Хочеться вірити, що такі маркетплейси виживуть, зміцнять свої позиції, а ми почнемо об’єднуватися. Згадаємо, що купити в складщину завжди було вигідніше, ніж биту годину торгуватися з продавцем, в результаті нічого не вигадавши.

До речі, активне зростання обсягів продажу стане підмогою таким організаторам. Адже нам все одно не вийде купити на фабриці палету макаронів. Якщо вистачить грошей, не вистачить місця для правильного зберігання. Тож давайте створювати об’єднання покупців проти завищеного прибутку роздрібних торгових точок, і тоді вони знизять апетити, почавши втрачати клієнтів.